Konfirmander 2023

Konfirmation i Balle Valgmenighed finder altid sted den anden søndag i maj kl. 10.00.

Børn, hvis forældre eller hvis ene forælder er medlem af Balle Valgmenighed, kan gratis følge konfirmationsforberedelsen og blive konfirmeret.

For børn af ikke-medlemmer koster det pt. kr. 2500,- at følge konfirmationsforberedelsen og blive konfirmeret.

Konfirmationsforberedelsen foregår dels i kirken, dels på Balle Friskole, og ligger onsdag morgen fra kl. 8.25-10.05. Vi begynder som regel i starten af september og fortsætter indtil konfirmationen den anden søndag i maj. På et tidspunkt tager vi på en heldagsudflugt sammen. Vi har tidligere været i f.eks. Aarhus og Esbjerg.

Konfirmandforløbet begynder med en indskrivningsgudstjeneste i september. Er man elev på Balle Friskole, modtager man information fra præsten om dette via skolens intranet. Konfirmander, der ikke går på Balle Friskole, kan også følge konfirmationsforberedelsen og blive konfirmeret i Balle. Kontakt blot præsten.

I slutningen af forløbet inviteres konfirmanderne og deres forældre til en informationsaften.